Slovensky Magyarul

Site menu:





Projekt Višegrádskej spolupráce


Organizácia vyučovacích hodín:
1.    8:00 - 8:45
2.    8:50 - 9:35

3.    9:55 - 10:40
4. 10:45 - 11:30
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15

7. 13:35 - 14:25
8. 14:30 - 15:15



Termíny školských prázdnin v školskom roku 2011/2012.



Počasie Rožňava

iBobor visegradfund.org

O našej škole.


     Základná škola Reformovanej kresťanskej cirkvi v Rožňave sa nachádza v obytnej zóne mesta Rožňava, na sídlisku P. J. Šafárika. Ministerstvo školstva zaradilo školu do siete základných škôl 28. augusta 1997. Zriaďovateľom školy je presbyterstvo Reformovanej kresťanskej cirkvi na Slovensku, cirkevného zboru Rožňava.
      V školskom roku 2010/2011 navštevovalo zariadenie 170 žiakov. Vyučovalo sa v 10 triedach pod dozorom a vedením 18 pedagógov. Škola je plnoorganizovaná. Počet tried 10.
     Budova školy je jednoposchodová budova s plochou strechou. Budova je pôvodne vybudovaná ako materská škôlka a detské jasle, ktorá sa po dôkladných rekonštrukčných prácach bola prerobená na podmienky spĺňajúce kritériá ZŠ. Ku škole patrí aj školská jedáleň s kuchyňou so samostatnou budovou, ktorú so školou spája spojovacia chodba. Kapacita školy korešponduje s momentálnym počtom žiakov, ktorí školu navštevujú. Školu obklopuje príjemné prostredie parkového rázu. Areál školy je oplotený, kde sa nachádza detské a športové ihrisko.
     Žiaci navštevujúci našu školu prichádzajú z mesta Rožňavy i zo spádových oblastí okresu Rožňava: Brzotín, Kružná, Silica, Čučma, Jovice, Kr. Dl. Lúka, Lipovník, Drnava, Bôrka, Lúčka, Jablonov nad Turňou, Hrhov, Silická Jablonica, Kunová Teplica, Kečovo, Krásnohorské Podhradie, Bohúňovo. Počet žiakov je stabilný. Dochádzka žiakov do školy je príkladná, nevykazujeme neospravedlnené hodiny.
      Vyznania: Reformované kresťanské, Evanjelické A.V., Rímskokatolícke.
     Na škole popri žiakov s dobrým študijným prospechom máme aj výnimočne nadaných a talentovaných. Školu navštevujú aj žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. O ich rast sa konzultuje a spolupracuje so špeciálnym pedagógom a psychológom.
      Na prvom stupni je v každom ročníku jedna trieda. Na druhom stupni taktiež, okrem 9. ročníka, kde máme 2 paralelné triedy. Počet žiakov sa v našej škole počas rokov stabilizoval, ale na základe štatistických údajov nepredpokladáme do budúcna paralelné triedy. V každom prípade je dôležité udržať a zamestnať vychovávateľky a učiteľky prvého stupňa. Naším dôležitým vytýčeným cieľom je vystriedanie vychovávateliek s učiteľkami prvého stupňa aby nami zavedené nové metódy a formy vyučovania v 1. a 2. ročníku boli plnohodnotné. Na druhom stupni je najdôležitejšie zamestnať odborných pedagógov. To znamená, že na každý predmet chceme zamestnať odborné sily. V tomto školskom roku máme k dispozícii 18 pedagógov. Veľký náskok znamená pre nás
•jednotný tím pedagógov, otvorení inovatívnym myšlienkam,
•stabilný personál,
•stabilný počet detí,
•dobré vzťahy medzi učiteľmi, deťmi a rodičmi,
     Výzvy vedomostnej spoločnosti si vyžadujú takú základnú kvalifikáciu, na základe ktorej bude jedinec schopný samovzdelávania. Tradičné metódy nie sú účinné a efektívne, nezodpovedajú novým trendom vedomostnej spoločnosti a ekonomiky zakladanej na vedomosti.

Prezentácia o škole


Under construction